6 maja 2016

We've been falling for all this time

Hej,
Już piątek.
Tydzień temu nie wyobrażałam sobie, że mój długi weekend tak szybko minie. Oczywiście było by znacznie lepiej, gdyby pogoda wciągu tego wolnego przynajmniej w jakiejś części przypominała dzisiejszą. Słońce i ciepło od samego rana, tak że wychodząc nawet nie potrzebowałam swetra. Chociaż i tak pojawiały się co jakiś czas chmury, z których na szczęście nic nie wyszło.
Dziś razem z kilkoma osobami ze starej klasy poszliśmy do gimnazjum. Miło było zobaczyć, że gimnazjaliści siedzieli w szkole w czasie kiedy to ja mogłam dłużej spać i w ogóle nie przejmować się nauką i innymi rzeczami. Dzisiaj poszłam tam w dużej mierze tylko po to, aby posiedzieć sobie na grzejniku i poczuć jak to było dwa lata temu. Oprócz tego posłuchałam sobie nauczycieli i głównie tego, że tęsknią za naszym rocznikiem. Kiedy to na przykład przy różnych okazjach trzeba było się bić o role, obecnie nie ma komu tego prowadzić. Mimo wszystko nie chciałabym wrócić do tej szkoły. Było fajnie, skończyło się i tyle. Idę dalej. A będąc już przy temacie szkół, dzisiaj zobaczyłam mój nowy plan i szczerze mówiąc wcale nie jest lepszy. Z pewnych względów można powiedzieć, że jest jeszcze gorszy niż był. Zwłaszcza, że w piątek kończę o piętnastej, kiedy to każda godzina się dłuży. A w środę kończę o za dziesięć czwartej. Przy czym w domu będę po siedemnastej. Gdzie dawniej w czwartek kończąc o godzinę później byłam może piętnaście minut później w domu. No nic, na to wpływu akurat nie mam.
A co tu jeszcze dzisiaj? Wstałam dosyć szybko, nie wyspałam się, byłam w gimnazjum o czym już pisałam, zrobiłam pranie, zobaczyłam tego tygodniowe odcinki Faking it i Awkward, napisałam referat z religii, czytałam książkę Jennifer Echols - "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele". Za chwilę rozłożę łóżko, umyje się, posiedzę jeszcze trochę i pójdę spać.
grafika fashion, coffee, and girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.