22 maja 2016

Tell me black or white

Hej,
Niedziela.
Co tu dużo mówić, kolejny weekend znowu dobiega końca.
Co dzisiaj takiego robiłam? Wstałam, dużo siedziałam na podwórku i liczę na to, że chociaż trochę się opaliłam. Zrobiłam, a tak właściwie przepisałam ostatni zestaw na matematykę. Jak na razie nie uczyłam się jeszcze na ekonomikę. Pomalowałam paznokcie, po czym za pomocą parą zrobiłam je matowe, który jak dla mnie są śliczne, chociaż nie za bardzo dopracowane, ale w końcu to była pierwsza próba i nie byłam pewna efektu końcowego. Poza tym wieczorem miałam drugie podejście do jazdy. Dziś znacznie krócej. Najważniejsza zasad przed wejściem do samochodu to ubrać normalne buty nigdy nie klapki. Ogólnie potrzebuję jeszcze kilku podejść, aby poczuć się pewniej za kierownicą. Każdy zaczynał od zera.
Wszystkie seriale praktycznie się kończą, niektóre nie tylko sezonem ale całkowitą produkcją. Jak na przykład skończyło się Faking it po trzech sezonach, skończyło się Jane the Virgin, które mam nadzieję będzie miało kolejny sezon, za dwa odcinki skończy się Awkward i nie wiem czy to czasem też nie będzie koniec produkcji, szósty sezon Gry o tron akurat jest w środku, a jedynie Orange is the New Black zacznie się siedemnastego czerwca. Przynajmniej jeden serial na wakacje.
Takie ciepłe i przyjemne dni jak dzisiaj mogę mieć praktycznie codziennie, tym bardziej, że nie było za ciepło. Zobaczymy jak będzie jutro, podobno ma pojawić się burza.
No nic, na dzisiejszy dzień pozostaje mi pouczyć się na ekonomikę i może przeczytać kilka rozdziałów książki, umyć się i iść spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.