20 kwietnia 2017

And we got three more days ’til Fri­day

Hej,
Czwartek.

Kolejny dzień kiedy to nie mam czasu, dobrze że już jutro piątek i jednak będę miała te dwa dni na zorganizowanie się, zupełnie wypadłam z trybu szkolnego. Nie wiem kiedy spać, nie wiem kiedy już zacząć coś robić - po prostu potrzebuję trochę harmonogramu. A i tak jeszcze następny tydzień i majówka.

Nie mam dzisiaj za dużo do mówienia.
Po prostu za chwilę spakuję się, rozłożę łóżko, umyję się i zrobię test na jutrzejszą pracownię. Raczej nie posiedzę dziś za dużo na internecie. Szkoda mi tego całego wolnego czasu, jaki w ostatnim czasie miałam.
grafika white, alternative, and indie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.