24 kwietnia 2017

Ooh, that’s all I want

Hej,
Poniedziałek.
Rozpoczynamy nowy tydzień.

Jak dla mnie to był dosyć trudny skok, zaczynając od wstania po szóstej rano, siedzenia w szkole ośmiu godzin i napisaniu dwóch sprawdzianów. A potem jeszcze byłam odebrać zdjęcie do prawa jazdy i do dowodu - cieszę się, że będzie w pomniejszeniu i 

Ogólnie rzecz biorąc ten tydzień nie będzie za łatwy, zaczynając na szkole, kończąc na prywatnych sprawach i półmetku w piątek. Już dzisiaj o ty myślałam, że będę musiała napisać posta z przyśpieszenia, bo wtedy raczej nie będę miała kiedy czegokolwiek napisać. Bo ledwo co wrócę ze szkoły to już będę musiała się zbierać na imprezę. Myślę, że to będzie taki przedsmak studniówki.

Teraz już serio muszę myśleć o posiadaniu prawa jazdy, szczerze mówiąc trochę mnie to wszystko stresuje, ale z drugiej strony nie ma czym, z czasem prowadzenie auta będzie dla mnie normalne. Z tyłu głowy jednak chyba mam świadomość, że to wszystko wiąże się w jakimś stopniu z dorosłością.

Obecnie pozostało mi się umyć, pouczyć trochę i mogę iść spać.
grafika city, spring, and new york

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.