5 kwietnia 2017

'Cause I know that he knows I'm unfaithful

Hej,
Środa.

Skończyłam czytać Cora Carmack - Coś do stracenia

"Mając dosyć bycia jedyną dziewicą wśród swoich przyjaciółek, Bliss Edwards decyduje, że najlepszym rozwiązaniem tego problem jest stracenie dziewictwa tak szybko i tak łatwo jak to tylko możliwe – szybki numerek. O jej planie można by rzecz wszystko, ale zdecydowanie nie, że jest prosty. Kiedy dziewczyna zaczyna wariować i zostawia przystojnego chłopaka samego i gołego w jego własnym łóżku używając wymówki, w którą nie uwierzyłby nawet półmózgowiec. I jakby już nie była zawstydzona do granic możliwości, to kiedy wraca do college’u na ostatni semestr studiów, poznaje swojego nowego nauczyciela sztuki, którego jakieś 8 godzin temu zostawiła rozebranego w łóżku…"

Po prostu zakochałam się w tej historii. Spotkałam się z masą opinii, że tego typu opowieści są już obite i można wymienić przynajmniej kilka bardzo znanych. Sama również czytałam książki autorstwa Colleen Hoover czy też Sary Shepard. Jednakże pani Cora skradła moje serce. Zwyczajnie chciałam czytać o Bliss i Garricku.

Postacie spotykają się w barze i to właśnie tam wszystko się zaczęło. Wymówka Bliss co do "kota", oparzenie, wspólne osiedle i wiele więcej. Przede wszystkim sporo emocji i dobry humor. Ta opowieść ma w sobie coś co trafia do mnie. Jak najbardziej polecam wszystkim pierwszy tom tej serii. Osobiście chwycę się pozostałych dwóch w bliskim czasie. Ale najpierw przeczytam 13 powodów, bo chcę zobaczyć serial.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko, zrobić lekcje, spakować się i przygotować na przedstawienie referatu, być może jutro z nim wystąpię. Potem jeszcze trochę posiedzę, może zacznę książkę lub następny odcinek serialu i też pójdę spać.
 Znalezione obrazy dla zapytania coś do stracenia

2 komentarze:

  1. Widziałam tę książkę w bibliotece, moja koleżanka ją polecała, ale dopiero Twój post mnie przekonał i chyba ją wypożyczę. Są trzy części, prawda? :)

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzy, jak najbardziej polecam, szybko się ją czyta i jest naprawdę przyjemna. :*

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.