2 kwietnia 2017

Because we both know

Hej.
Niedziela.

Czyli taki normalny luźny dzień.
Szczerze mówiąc to jak na razie nie zrobiłam nic do szkoły, siedziałam na dworze, gładziłam pień, paletę, jeszcze więcej siedziałam na dworze, zobaczyłam film, zobaczyłam najnowszy odcinek The Originals, gotowałam dla siebie. I obecnie jestem tutaj.

Skończyłam oglądać White girl

"Zdeterminowana studentka stara się wyciągnąć swojego chłopaka z więzienia."

Ogólnie to można więcej powiedzieć o tym filmie. Ale w wielkim skrócie to zestawienie narkotyków, seksu i przemocy w Nowym Jorku. Ogólnie rzecz biorąc film dobry, mało jest filmów o takiej tematyce, nie był nudny. Daje do myślenia. Myślę, że warto go zobaczyć.

Aktualnie pozostało mi już tylko umyć się, pouczyć na historię i iść spać. Bo pewnie będzie już dosyć późno, a jutro wstaję po szóstej.
grafika home, interior, and design

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.