10 kwietnia 2017

I don't wanna do this

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Strasznie nie chciało mi się dzisiaj wstawać, najchętniej zostałabym w łóżku co najmniej do południa. Ale mimo wszystko na niektóre lekcje opłacało się przyjść. Głównie dlatego, że zaliczyłam Lalkę Prusa bez czytania całości na trójkę (streszczenia jednak coś dają), dostałam czwórkę ze sprawdzianu z matematyki (zabrakło mi punktu do piątki) co jak dla mnie było niezłym zaskoczeniem, nie no po prostu pasowały mi zadania.

Pogoda dzisiaj była serio dobra, nie pamiętam kiedy ostatnio było tak ciepło. Ale za to jutro ma już być znacznie chłodniej, a możliwe są nawet opady. No cóż, czasami nawet lubię deszcz.

Obecnie zostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko, spakować na jutro i pouczyć na niemiecki. Potem będę mogła kontynuować serial.
grafika girl, fashion, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.