9 kwietnia 2017

Get it over with

Hej,
Niedziela.

W sumie to miałam dzisiaj taką wolną i przyjemną niedzielę.
Oglądałam serial, gotowałam, leżałam, ćwiczyłam, byłam na dworze.

I teraz znowu nadchodzi wieczór, praktycznie noc. Na jutro jakoś specjalnie nie jestem przygotowana. Już tydzień temu wspominałam, że coś się pouczę na tę historię, jedna dziewczyna skomentowała, że raczej to mało prawdopodobne, no i powiem, że miała rację. Tak jak zeszłym razem jedynie przeczytałam krótkie streszczenie.

Co do Trzynastu powodów, to już sobie wyrobiłam opinię, jednak poczekam, zobaczę sezon do końca i wtedy się wypowiem. Na razie jedynie bym mogła wspomnieć o kilku różnicach i paru plusach ekranizacji.

No nic, już się umyłam, łóżko cały dzień mam rozłożone, więc w sumie pozostało mi jeszcze trochę posiedzieć i mogę rzucić się do snu.
grafika bed, interior, and white

2 komentarze:

  1. Gotowanie to zawsze najlepszy pomysł, na spędzenie niedzieli! Czekam na "Trzynaście powodów" z miłą chęcią dowiem się więcej.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.