4 kwietnia 2017

And we know it very well

Hej,
Wtorek.

Dzisiaj w sumie było w porządku, zwłaszcza dlatego, że miałam na godzinę później i szczerze mówiąc, może to tylko jedna godzina, ale skraca dzień spędzony w szkole. Akurat gdy wypadają mi lekcje, za którymi jakoś szczególnie nie przepadam i z którymi nie wiążę przyszłości jestem jak najbardziej zadowolona.

Zaczęłam oglądać Wielkie kłamstewka

"Idealne życie trzech matek przybiera nieoczekiwany obrót, gdy w miasteczku dochodzi do zbrodni."

Jak na razie zobaczyłam dopiero pierwszy odcinek z siedmiu, ale po tym co zobaczyłam i co powiedziała mi koleżanka, myślę że to może być dobry serial. Zobaczymy jak będzie. A dopiero co mówiłam sobie, że na razie nie zacznę następnego serialu, no cóż. Nie wyszło.

Obecnie pozostało mi już tylko solidnie pouczyć się na ekonomię, rozłożyć łóżko, umyć się i kontynuować książkę. W między czasie prawdopodobnie jeszcze raz przeczytam ekonomię i się spakuję. Potem będę mogła wrócić do mojego kochanego łóżka.
grafika aesthetic, alternative, and pale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.