3 października 2017

And you sold us down the river too far

Hej,
Wtorek.

Pierwszy dzień w szkole.
Pomimo tego, że zaczął się już październik. I szczerze mówiąc jakoś nie cieszyłam się strasznie z powrotu do tego technikum. Dużo się zmieniło przez te trzy miesiące, jak dla mnie na gorsze. No cóż, nic z tym akurat nie zrobię. Trzeba będzie w jakimś stopniu się przyzwyczaić do tego co jest.

A jutro już rekolekcje, na których i tak pokażę się tylko przez chwilę. Dodatkowo uda mi się wyspać, bo mam dopiero na dziesiątą, czyli wstanę gdzieś w okolicy w pół do dziewiątej. Chyba, że obudzę się szybciej i wtedy zdecyduję co będę chciała zrobić.

A obecnie pozostało mi dopić kubek herbaty, zobaczyć odcinek serialu, umyć się i iść spać. Po drodze do łóżka pewnie jeszcze coś będę musiała zrobić, ale to zobaczy się z czasem.
grafika mean girls, october, and movie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.