30 października 2017

Ouch I have lost myself again

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

A jutro już koniec października, Halloween.

Wczoraj nie narzekałam na to, że mam mało czasu, więc dzisiaj już mogę. Bo na prawdę w ostatnim czasie strasznie nie mogę się wyrobić. Liczę na to, że będzie o wiele lepiej, że będę szczęśliwsza.

Dopiero co zrobiłam coś na jutro, spakowałam się, nawet w międzyczasie nałożyłam trochę oleju kokosowego na włosy, mam nadzieję, że z czasem olejowanie przyniesie pozytywne efekty, bo przyznaję się w ciągu ostatnich kilku miesięcy nie nakładałam masek na dłuższy czas i suszyłam włosy suszarką. Mnie też to boli, bo można powiedzieć, że długie ładne włosy to spora część mnie, mojej osoby.
grafika drink, Louis Vuitton, and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.