11 października 2017

We are children that need to be loved

Hej,
Środa.

Dzisiaj byłam w szkole jakieś cztery godziny zegarowe, co szczerze mówiąc strasznie mi się spodobało. Wyszłam z domu po dziewiątej, a wróciłam po drugiej. Tak to ja mogę chodzić do szkoły, a nie po osiem godzin, chociaż w tym roku i tak mam o wiele lepszy plan, kończę szybciej i ogólnie jakoś wszystko bardziej mi pasuje.

Poza tym byłam w sklepie i wieczorem pierwszy raz w życiu robiłam tortille, które wyszły świetnie, nie przechwalając się.

Obecnie już się umyłam, zrobiłam coś na jutro, za chwilę poszukam książek które bym potrzebowała, zrobię zadania, spakuję się i będę mogła iść spać.
grafika couple, love, and boy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.