21 października 2017

Hurt myself again today

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień tak jak zazwyczaj soboty, był dosyć pracowity.

Od tego jak rano wstałam, tak usiadłam sobie dopiero jakąś godzinę temu. Byłam w sklepie, mam nowe buty na zimę. Poza tym standardowo odkurzałam, sprzątałam, w między czasie zrobiłam obiad - spaghetti z kurczakiem i warzywami, myłam podłogi i trochę jeździłam autem, znowu byłam w sklepie, ale tym razem po chleb. I na samym końcu prasowałam, oglądając Hotel Transylwania 2, na prawdę lubię ten film.

Obecnie pozostało mi już mało, coś jeszcze zrobię, umyję się, może posiedzę trochę i pójdę spać. Starczy mi na dzisiaj, jutro za to będę musiała się też zająć trochę szkołą.
grafika autumn, fall, and leaves

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.