26 października 2017

I am small

Hej,
Czwartek.

Kolejny dzień minął.

Dopiero co usiadłam. Tak wróciłam ze szkoły, byłam trochę poza nim, w sklepie, aż wróciłam i zajęłam się z czasem jutrzejszą prezentacją dotyczącą przedsiębiorstwa jakie prowadzimy ze znajomymi. A potem jeszcze strony na facebook'u, no zapowiada się ciekawie, chociaż na razie jeszcze potrzebujemy trochę czasu na rozkręcenie tego biznesu.

W ostatnim czasie jestem strasznie nie wyspana, po prostu z dnia na dzień kładę się spać coraz później, a przy tym nie mam na nic praktycznie czasu to trochę stresujące. Co wcale nie poprawia mojej sytuacji. No cóż, dam radę, muszę.

Obecnie pozostało mi zrobić coś na jutro, zrobić wszystko związane ze szkołą, umyć się, może jeszcze trochę posiedzieć i iść spać.
grafika photography inspiration, eyes eyebrows brows, and goals baddie baddies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.