16 października 2017

It's the start of us, waking up come on

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Szczerze czym więcej jestem w szkole tym bardziej mam jej dość i coraz bardziej zauważam jej braki, niedomówienia i nieporozumienia. Nie chcę być tutaj negatywna, ani też nie chcę żeby to miejsce było obładowane szkołą, w której i tak spędzam sporo czasu. Tak czy inaczej od dwóch miesięcy u mnie nie za dobrze, żyję z dnia na dzień, ale nie tracę nadziei. Musi być lepiej.

Obecnie już jestem w domu. Pozostało mi już tylko umyć się, zobaczyć tematy z matematyki, które jakoś mi nie podchodzą, zrobić coś na jutro i w końcu iść spać.
grafika bears, cupcake, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.