6 października 2017

You said you had the answers?

Hej,
Piątek.

Byłam dzisiaj w szkole aż na jednej lekcji, potem w pubie i przed południem w domu. Dokończyłam obiad, upiekłam nowe dyniowe muffinki i jedną małą babkę. Szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy przedostatnio coś piekłam, ostatnio tydzień temu, ale tak to dobre dwa miesiące nie chwytałam piekarnika.

Skończyłam czwarty sezon Suits.

Mogę powiedzieć, że jest to dosyć dobry serial, od tego czy będzie bardzo dobry zależy zakończenie. Do którego na razie mi dosyć daleko. A patrząc na to ile ostatnio miałam czasu i jak mało czasu spędzałam przy serialu czy książce - już teraz mogę powiedzieć, że najszybciej piąty sezon skończę za około dwa tygodnie. Chyba że jednak będzie inaczej, ale wszystko okaże się w przyszłości.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, jutro już znowu sobota.
grafika light, home, and autumn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.