19 października 2017

Help, I have done it again

Hej,
Czwartek.

Kolejny dzień minął.
Już jutro znowu piątek, pierwszy piątek w szkole.

Dzisiaj w sumie te osiem godzin w szkole dosyć szybko mi minęło, ale to też dlatego, że miałam dwie lekcje z moją ulubioną nauczycielką, która obecnie już nie uczy mojej klasy.

A przy tym dostałam pierwsze oceny w tym roku, jak na razie moja sytuacja wygląda dosyć dobrze; 6,5,4 i 3 (która chyba nie będzie się liczyć).

A za chwilę spakuję się, zrobię zadania, umyję się i będę czekać na koleżankę, bo razem jedziemy na śmiecenie kolegi. Czyli wrócę jutro i nie wyśpię się za bardzo.
grafika coffee, morning, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.