13 października 2017

But man you fooled us, enough is enough

Hej,
Piątek.
Piątek trzynastego.

Czy taki pechowy, nie wiem.

Jak dla mnie dosyć zwyczajny, chociaż znowu nie byłam w szkole normalnie z powodu jubileuszu. No cóż, więcej mnie w niej nie ma niż jestem, a frekwencję jak na razie mam stu procentową.

Znowu wieczór, nie czuję się najlepiej więc za chwilę wezmę tabletkę, umyję się i pójdę spać, bo chyba nic innego już mi nie pozostało. Jutro sobota, mam nadzieję, że będę się czuła dobrze, a przynajmniej przyzwoicie.
grafika banana, food, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.