1 października 2017

Hello October

Hej,
Niedziela
Pierwszy dzień października.

Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy, mnie stresujący i irytujący. Abym wszystko robiła z przyjemnością.

Śmiecenie z wczoraj na dziś jak najbardziej udane, było fajnie, tym bardziej że cały tydzień nie widziałam się z moimi. Mam nadzieję, że obecnie będziemy mieli więcej czasu, żeby się spotykać i to w całym naszym składzie.

A jutro ostatni dzień praktyk, no cóż wszystko kiedyś się kończy. Pewnie jeszcze napiszę coś o tym całym miesiącu w biurze dokładniej. Zobaczymy jak to będzie wrócić do szkoły.

Obecnie już chyba wszystko zrobiłam, prasowałam, na jutro też coś jest na obiad. Za chwilę umyję się i pójdę do łóżka. 
grafika october, autumn, and hello

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.