14 października 2017

Sticks and stones, they may break these bones

Hej,
Sobota.

Taka normalna sobota dzisiaj, tak jak zawsze sprzątałam, odkurzałam, myłam podłogi, zrobiłam coś na łatwy obiad i starałam się jakoś wyzdrowieć. Następny tydzień w szkole wcale nie zapowiada się tak beztrosko, a przy tym normalnie też nie lubię być chora. Tym bardziej jeśli mam coś robić w domu i nie męczyć się nie wiadomo jak. Teraz dopiero doceniam ten czas kiedy jeszcze nic mi nie było.

Za chwilę zrobię sobie malinową herbatę z imbirem i cytryną, położę się do łóżka, zmierzę temperaturę i zobaczę następny odcinek serialu bądź też znajdę sobie coś innego. Ostatecznie mogę zrobić to samo co wczoraj czyli iść spać.
grafika fall, autumn, and candle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.