9 października 2017

What about love? What about trust?

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

No nic drugi dzień w szkole, szczerze mówiąc podoba mi się dosyć mój plan, a zwłaszcza to, że skończyłam dzisiaj po drugiej. A dodatkowo udało mi się spotkać dwa razy mojego instruktora z jazd, którego na prawdę lubię. No tak jak zawsze dalej jest fajnym gościem.

Wróciłam do domu, zjadłam coś, zrobiłam kaszę owsianą, którą udało mi się przypalić, wypiłam kawę, prasowałam i za jakąś chwilę zrobię coś na jutro. A potem już tylko wanna i łóżko.

Ciekawe czy ten tydzień będzie mi się dłużyć. Warto wspomnieć, że od jutra zaczynają się promocje w Rossmannie.
grafika autumn, fall, and candle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.