15 października 2017

But then I'll be ready, are you ready?

Hej,
Niedziela.
Koniec kolejnego tygodnia.

Powiedziałabym, że czuję się lepiej, a czy jest tak na prawdę zobaczę jutro w szkole czy będę w stanie normalnie funkcjonować czy jednak przez siedem godzin będę ledwo dychać.

Ostatnio cały czas bym coś jadła, nie wiem czemu, ale tak mam. A zawsze przy chorobie traciłam na wadze, tym razem nie. Poza tym w ciągu dnia pomagałam przy obiedzie, prasowałam i przy okazji zobaczyłam dwa odcinki serialu. Możliwe, że tym razem szybciej skończę sezon Suits, bo na prawdę wkręciłam się.

Obecnie już umyłam włosy, później wezmę prysznic, spakuję się i trochę pouczę na jutro, a potem chyba będę mogła iść spać. Cieszę się że teraz z koleżanką nawzajem wozimy się, bo w takim wyjściu mam opcję spać przynajmniej pół godziny dłużej niż jeszcze kilka miesięcy temu.
grafika food, muffin, and sweet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.