4 października 2017

What about us?

Hej,
Środa.

Wczoraj pierwszy raz byłam w szkole, dzisiaj już nie bo mamy 'rekolekcje'. No oficjalnie byłam na nich. Jutro i pojutrze również będę. Przynajmniej mamy czas spokojnie się spotkać z moimi. Chociaż normalnie też mamy sporo czasu, to jednak wolę długie spanie i szybki powrót do domu.

Wróciłam do domu w samo południe, potem jeszcze dokończyłam obiad i byłam też w sklepie po nowe pończochy na sobotnie urodziny kolegi i dodatkowo dwie kartki urodzinowe. Ostatecznie już byłam w domu, zobaczyłam dwa odcinki serialu, wypiłam i kawę i herbatę, a za jakąś chwilę zrobię coś na jutro i pójdę się umyć. A co później to się zobaczy, może książka, może serial.
grafika drink, chocolate, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.