24 listopada 2017

Bad at love, no, I'm not good at this

Hej,
Piątek.

Weekendu początek.
Ale dzisiaj akurat spokojnie u mnie. Miałam propozycję, żeby wyjść gdzieś, ale chciałam mieć chociaż jeden wieczór dla siebie i dla rachunkowości. Zresztą jutro to sobie odbiję, bo idę na ostatnią osiemnastkę w tym roku.

A jeszcze dziś udało mi się chwycić ostatnie wolne miejsce na parkingu, gdzie ominęły go dwie osoby przede mną. Po prostu czekało na mnie.

Dopiero co skończyłam robić wielkie zadanie z rachunkowości na trzy strony A4 i po prostu mam dość. Teraz już się umyłam i ostatecznie jeszcze trochę posiedzę i idę spać.
grafika starbucks coffee tumblr, fruits smoothies, and yummy inspiration

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.