15 listopada 2017

Gdy idę tędy z tobą, z moją malutką candy

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był zupełnie inny niż się spodziewałam. Praktycznie nie miałam lekcji z powodu obecności w szkole zespołu Airside. Szczerze całkiem mi się to podobało. A przy tym też, że na jednej rachunkowości usłyszeliśmy dwa dzwonki w środku lekcji - no to myślimy pożar czy coś tego rodzaju. No to zebraliśmy i idziemy do wyjścia, a tu nic. Nikt inny nie wychodził oprócz nas, a dodatkowo usłyszeliśmy tylko komentarz 'a co ci spierdalają ze szkoły'. Dalej z tego nie umiem.

Poza tym dokończyłam mój drugi łapacz snów, byłam w sklepie, zrobiłam coś na jutro. Za chwilę umyję się, pouczę się na rachunkowość i pracownię, zrobię to co ostatecznie muszę i pójdę spać. W końcu.
grafika christmas, christmas cookies, and Cookies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.