18 listopada 2017

I tylko ona zna mój ulubiony hit

Hej,
Sobota.

Wczorajsza impreza jak najbardziej udana. W sumie większość osiemnastek czy innych wyjść na jakich jestem są świetne. Może i pojawiają się też jakieś spięcia, ale zawsze można je wyprowadzić na prosto i to też staramy się razem robić. Bo w większości przypadków spotykamy się ze stałymi znajomymi.

Dzisiejszy dzień był dosyć trudny, strasznie dużo miałam do zrobienia, dlatego jak już wyszłam na dwór to było fajnie, odetchnęłam po kilku nastu godzinach.

Obecnie jest już w pół do północy. Dopiero co wyszłam z wanny, teraz jeszcze trochę posiedzę i poczekam aż podeschną mi włosy, może coś porobię i ostatecznie pójdę spać.
grafika girl, cigarette, and chanel

2 komentarze:

  1. Właściwie siedzę i zastanwaim się czy to nie jest trudno prowadzić taki lifestyle, kiedy każdy wie co robisz, jak żyjesz, czy oddychasz, moim zdaniem to takie troszke krejzi, ale w sumie fajne ;D

    zapraszam do udziału w KONKURSIE
    https://vikk-vika.blogspot.com/2017/11/swieta-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze piszę tutaj tyle ile chcę, pozostawiam dla siebie jakąś prywatność. O której czytelnik nie ma pojęcia.
      Mogę powiedzieć że to pewnego rodzaju terapia, żeby wygadać się tutaj, ponarzekać jeśli mam na co
      i podsumować co takiego robiłam.
      ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.