5 listopada 2017

Ona wybacza moje wady, wybacza błędy

Hej,
Niedziela.

Szczerze mówiąc nie przepadam za niedzielami. Tak było już praktycznie od zawsze i to nie tylko dla tego, że następnego dnia jest poniedziałek. Nie nie, po prostu w ten ostatni dzień tygodnia najłatwiej o to, aby się z kimś pokłócić.

Wczoraj byłam na tej osiemnastce mojego kolegi i serio było fajnie. Dobrze było poczuć się chociaż trochę normalnie. Wróciłam około trzeciej, w sumie za dużo nie spałam bo już o ósmej się obudziłam i już więcej nie zasnęłam. Dlatego też myślę, że już za chwilę pójdę spać.
grafika light and winter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.