14 listopada 2017

I było nie raz tak, już chciałem się chlastać

Hej,
Wtorek.

Kolejny dzień minął.

W sumie to za dużo dzisiaj w szkole nie robiłam, przez większość lekcji w swoim miniprzedsiębiorstwie robiliśmy nasze produkty. Mogę powiedzieć, że dosyć mnie to wciągnęło. I szczerze powiem, że na samym początku byłam sceptycznie nastawiona do produkcji łapaczy snów, ale obecnie widzę i mam też taką nadzieję, że całkiem dobrze damy sobie radę, a zyski będę wzrastały.

Obecnie pozostało mi już tylko zrobić coś na jutro, spakować się, pouczyć trochę. Potem umyć się, posiedzieć trochę i będę mogła iść spać. A tak przynajmniej myślę.
grafika paris, light, and france

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.