2 listopada 2017

Lost myself and I am nowhere to be found,

Hej,

Czwartek.

Co dzisiaj takiego robiłam? Byłam w szkole, wróciłam do domu, byłam w sklepie, znowu wróciłam do domu. No szczerze mówiąc nic szczególnego.

Skończyłam piąty sezon Suits

Aktualnie mogę przyznać, że polubiłam ten serial. Dlatego jeszcze bardziej żałuję, że nie mam za dużo czasu, aby poświęcać mu mój czas. Dopiero co zobaczyłam pierwszy odcinek szóstego sezonu i tym bardziej jestem podekscytowana i czekam na to co będzie dalej. Osobiście mogłabym przesiedzieć cały dzień z Suits, jedynie byłabym trochę zmęczona komputerem.

Obecnie pozostało mi zrobić coś na jutro, zrobić zadania, spakować się na jutro i coś pouczyć, może jeszcze wyjdę na chwilę na dwór, potem pozostanie mi już tylko prysznic i łóżko. 

grafika autumn, fall, and Pumpkin Pie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.