20 listopada 2017

Jak jesteś obok wiem, że wszystko będzie dobrze

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Szczerze mówiąc jakoś nie chciało mi się dzisiaj wstawać. Tym bardziej, że wczoraj nie umiałam tak łatwo zasnąć, a kiedy już praktycznie odlatywałam - za oknem błysnęło się i znowu byłam rozbudzona. Ostatecznie w końcu zasnęłam, a rano spotkałam się ze śniegiem.

Zresztą w ciągu dnia też dosyć mocno sypało. Osobiście jestem ciekawa jak to będzie jeździć autem w śniegu, mogę powiedzieć że lekko się tego boję. Ale przecież z takimi zjawiskami akurat będę się spotykać i to nie raz.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, zrobić zadania, spakować się i coś mniej więcej pouczyć, potem będę miała trochę czasu dla siebie, aż wyschną mi włosy. Może po prostu posiedzę albo spędzę ten czas z odcinkiem serialu. Poza tym musiałabym w końcu pomalować paznokcie.
grafika rose, fashion, and gucci

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.