25 listopada 2017

But I can't say I’m innocent

Hej,
Sobota.

Dziś standardowo robiłam to co zazwyczaj robię w soboty.
Czyli wstałam dosyć szybko, umyłam włosy i zabrałam się do sprzątania. Odkurzałam, myłam podłogi, ogólnie sprzątałam, zrobiłam coś przy obiedzie.

Wszystko starałam się robić dosyć sprawnie, bo już po piętnastej wychodzę na osiemnastkę. Ostatnią osiemnastkę z mojego rocznika na jakiej będę. A przynajmniej tak myślę.

No nic, dalej się zbieram. Jutro pewnie napiszę coś więcej o dzisiejszym wieczorze i nocy.
grafika study, school, and college

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.