23 listopada 2017

I'm sorry, yeah I’m sorry

Hej,
Czwartek.

Szczerze mówiąc nie wiem kiedy, a dni mijają. I tak też zresztą tygodnie, a o miesiącach już nie mówię. Jedynie chciałabym, żeby było lepiej. I mam nadzieję, że właśnie z upływem czasu tak będzie.

A dzisiaj można powiedzieć, że oszukałam przeznaczenie. Osoby, które dziś stały autami na krawężniku pobocznej dróżki tak jak ja wczoraj - dostały wezwanie i ostatecznie mandat za parkowanie. Cieszę się, że po wczorajszym szukaniu miejsca - tym razem od razu wjechałam na niższy parking.

Obecnie zostało mi zrobić coś na jutro, pouczyć się, spakować się i fajnie by było gdybym zaczęła wielkie zadanie z rachunkowości, ale czy to zrobię do końca nie wiem. Chciałabym jedynie iść spać szybciej niż o północy.
grafika winter, snow, and nature

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.