4 listopada 2017

I've lost myself again and I feel unsafe

Hej,
Sobota.

Dzisiaj wstałam znacznie szybciej niż zazwyczaj w początek weekendu. Ale to głównie dlatego, że chciałam wszystko zrobić i jeszcze mieć czas, aby przygotować się na osiemnastkę kolegi. I mogę przyznać, że udało mi się to.

Obecnie zrobiłam już to co chciałam i pozostało mi już tylko umyć się, ubrać się, zrobić się, wziąć kartkę, torebkę i będę mogła wychodzić. Jedynie nie wiem które buty wziąć i jak do końca się ubrać, ale to akurat u mnie norma.

Pewnie wrócę dzisiaj (jutro) dosyć późno, więc też już teraz dodaję tego posta. Nawet lubię tak szybko dodawać coś, bo potem już nie myślę o tej mojej stronie. Lubię tutaj pisać, ale też jest to pewnego rodzaju obowiązek jak dla mnie.
grafika dog, animals, and autumn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.