9 listopada 2017

Bo tylko ona zna mój ulubiony film

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj już byłam w szkole. Tak jakby to było coś nadzwyczajnego. Pięć dni w tygodniu tam jestem, to wystarczy. Chociaż przydałby się ten jeszcze jeden dzień wolnego w środku, ale cóż szkoła to nie koncert życzeń.

Fajne jest to, że jutro skończę już po trzynastej. Szczerze mówiąc chyba jeszcze ani razu w tym roku nie kończyłam tak szybko. Mam nadzieję, że na drogach jeszcze nie będzie korków i w ciągu piętnastu minut już będę w domu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, wysuszyć włosy, pouczyć na matematykę i iść spać.
grafika quotes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.