19 listopada 2017

I mogę czytać cię jak ulubioną książkę


Hej,
Niedziela.


Kolejny tydzień dobiega końca.
Szczerze był dosyć trudny. Zarówno w szkole jak i normalnie.

Ale jest jeden z pozytywniejszych aspektów, napisałam do osoby, z którą już dawno nie miałam kontaktu i szczerze tęskniłam za tym. Czuję się prawie tak jakbym wróciła do gimnazjum, co z tego będzie i jak długo to się zobaczy. Na razie jest dobrze, serio dobrze.

W sumie pomimo wszystko dzisiaj zrobiłam dosyć dużo, część obiadu, potem byłam na dworze, w sklepie i w końcu w domu z dobrą kawą.

Obecnie pozostało mi już tylko pouczyć się na jutro, umyć się, posiedzieć trochę i będę mogła iść spać. Liczę na to, że tym razem szybciej niż jak w ciągu dwóch ostatnich nocy.
grafika book, beach, and sea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.