16 listopada 2017

Którą mam zawsze obok

Hej,
Czwartek.

A co tu dzisiaj?
Szczerze mówiąc też nie za dużo. Dwa, a w sumie trzy trudne sprawdziany napisane, z tego jeden pewnie będzie anulowany, bo chyba tylko kilku osobom zgodził się wynik. Jak dla mnie takie rozwiązanie jest bardzo dobre. Poza tym to był normalny czwartek. Jedynie troszkę się irytowałam na drodze, ale to akurat nic ważnego.

Obecnie pozostało mi już tylko pouczyć się na jutro, spakować się, umyć się. Pewnie potem jeszcze zrobię coś na jutro, posiedzę trochę jeśli jeszcze będę miała czas i ostatecznie położę się spać.
grafika flowers, pink, and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.