11 listopada 2017

Jestem wolny tylko z nią, wolny tylko z nią

Hej,
Sobota.

Dzisiaj tak jak to zazwyczaj w soboty robię po prostu wszystko.

Zaczynając od odkurzania, gotowania, prasowania, mycia podłóg, a kończąc na spacerze z psem.

Obecnie już się umyłam, za chwilę przygotuję sobie śmieci w worku, ubiorę się i pójdę na ostatnie śmiecenie z mojego rocznika na którym będę. A przynajmniej tak myślę. Może jeszcze po drodze zmyję paznokcie, bo moje obecne mają już chyba trzy tygodnie i nie wyglądają za dobrze.

W sumie nie mam dzisiaj za dużo do pisania, jestem dosyć zmęczona. Do domu pewnie wrócę też dosyć późno, więc to będzie kolejny dzień, w którym się nie wyśpię. No cóż, tak jak to już kiedyś mówiłam - na starość się wyśpię.
grafika nails, car, and mercedes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.