12 września 2018

And taps are still running

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był serio dobry, tylko pięć godzin w szkole, a nigdzie nie musiałam iść po szkole, żadne spotkania, sklepy czy cokolwiek. W dodatku rano wstałam sobie o godzinę wcześniej, więc miałam też trochę czasu dla siebie, nawet zdążyłam zobaczyć jeden odcinek serialu. Nie powiem, bo dwóch dniach bez oglądania czegokolwiek, brakowało mi tego.

Wróciłam do domu to ugotowałam ryż i miałam wolne. Potem już tylko byłam na działce, zrobiłam kompot i zrobiłam coś na jutrzejszy obiad.

Za to jutro mam kilka planów co muszę zrobić, zarówno w szkole, jak i po szkole, a dodatkowo i w domu. Wypadałoby też się w końcu spakować, a przynajmniej przymierzyć się do tego zadania.

Obecnie zrobiłam nawet zadanie na przyszły tydzień, które oddadzą moi znajomi za mnie, bo mnie wtedy już nie będzie w kraju. Dopiero co się umyłam, spakowałam i za jakiś czas coś się pouczę z matematyki.
grafika fashion, style, and sweater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.