2 września 2018

So pull me closer

Hej,
Niedziela.

Wczorajsze popołudnie i wieczór jak najbardziej udane. Było serio przyjemnie, fajnie i nawet deszcz mi nie przeszkadzał.

Za to dzisiejsze wstawanie już było gorsze, no ale trudno raz na jakiś czas można to jakoś znieść. W sumie za dużo też dzisiaj nie robiłam, a popołudniu nawet położyłam się i trochę spałam, aż obudziła mnie burza. Czyli kolejny deszczowy dzień, ale przynajmniej nie musiałam podlewać dyń.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, ale jeszcze trochę posiedzę i może coś zobaczę czy też zrobię.
grafika rose, flowers, and red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.