8 września 2018

Oh, take a step

Hej,
Sobota.

Dzisiaj taki normalny dzień. Tak jak zazwyczaj sprzątałam, gotowałam i miałam taką typową sobotę. Dodatkowo jeszcze zrobiłam dżem z dyni, jabłek i gruszki. Później już tylko zrobiłam sobie lekką mleczną kawę i dzbanek herbaty o smaku szarlotki. Udało mi się też zobaczyć odcinek serialu.

Dotarło do mnie to, że za tydzień nie będzie mnie już w Polsce. Mam nadzieję, że wszystko się uda i nie będzie żadnych problemów. Zwłaszcza na lotnisku. Będę musiała też pomyśleć o zaplanowaniu postów na ten czas jak mnie nie będzie.

Obecnie dopiero co wzięłam długą kąpiel, zrobiłam pilling i maseczkę. Właśnie tego po tym całym dniu na nogach było mi potrzeba. Teraz oglądam festiwal w Kielcach, a za jakiś czas jak wysuszę włosy, pójdę spać.
grafika cake, food, and delicious

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.