3 września 2018

Why don't you pull me close

Hej,
Poniedziałek.
Pierwszy dzień szkoły.

Czyli właśnie rozpoczęłam mój ostatni rok w technikum. W przeciągu tych ośmiu miesięcy sporo się wydarzy, a czas pewnie szybko będzie mijał. Dosyć boję się egzaminów w styczniu, a później matury w maju. Dodatkowo już za chwilę wyjadę na staż na trzy tygodnie. Chyba muszę poważniej zacząć myśleć o tym co chcę robić po zakończeniu tej klasy.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Całkiem sporo dzisiaj zrobiłam, przy tym też starałam jakoś ułożyć sobie taki plan w głowie, zarówno na dziś, na jutro jak i na później. Ciekawi mnie kiedy znowu przyjdzie do mnie taki czas, gdzie nie będę musiała za dużo mieć nad sobą. Niekiedy jest to nawet dobre, ale w te słabsze dni lekko dobijające. Ale myślmy pozytywnie. Będzie dobrze.
Grafika użytkownika Monii 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.