10 września 2018

Into the kitchen

Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień w szkole strasznie szybko mi minął. Nawet nie wiedziałam kiedy, a już była ostatnia lekcja. Ale to raczej dobrze. Z czasem chyba będzie gorzej, już nawet jutrzejszy dzień z podwójnymi i potrójnymi godzinami nie będzie taki łatwy.

Później cały czas miałam co robić, byłam w sklepie, bankomacie, drugim sklepie, zrobiłam kawę, prasowałam, podpisałam i wyniosłam moje dżemy dyniowe i zrobiłam coś na jutrzejszy obiad.

Obecnie dopiero co zrobiłam lekcje, spakowałam się i umyłam. Teraz pozostało mi już tylko coś się pouczyć. Ostatecznie poczekam aż wyschną mi włosy i może uda mi się chociaż zacząć następny odcinek serialu. 
grafika coffee, drink, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.