13 września 2018

Dishes are broken

Hej,
Czwartek.

Ostatnie dni i noce w domu, obecnie jestem w większym stopniu już spakowana. Zmieściłam się w walizkę, a przy tym mam jeszcze trochę miejsca na rzeczy które sobie kupię. Jutro ostatecznie dopakuję się do końca. Mam nadzieję, że wezmę wszystko co mi potrzebne i że wszystko będzie w porządku.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się na jutro, pomyśleć co jutro muszę zrobić, umyć się i mogłabym iść spać, ale może jeszcze zobaczę jeden odcinek serialu. Zależy jak wyjdę z czasem, bo jutro akurat wstaję po szóstej, więc też wolałabym iść spać szybciej. Tym bardziej że jutro muszę jeszcze dokończyć pakowanie, posprzątać, iść do sklepu. Przez to też nie pójdę na zajęcia z dodatkowej kwalifikacji.
grafika tumblr and 💙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.