15 września 2018

Looking at you I can't lie

Hej,
Sobota.

Dzisiaj wielki dzień, wylot.

Prawdopodobnie więcej poopowiadam jak już wrócę z powrotem do Polski, teraz mogę tylko dodać posta z zaplanowaną publikacją. Mam nadzieję, że o tej godzinie już będziemy na miejscu, wszystko będzie w porządku i będę serio zadowolona.

No nic. Nie mam za dużo do dodania, prawdopodobnie wstałam w środku nocy, kiedy nawet słońce jeszcze nie wstało, ale będzie warto. Trzymajcie za mnie kciuki.

Posty będą się pojawiać codziennie, ale nie będę pisać na bieżąco. Prawie wszystkie dotyczą książek, które przeczytałam i bardzo mi się podobały albo po prostu chciałam coś o nich powiedzieć.
grafika colors, photography, and blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.