1 września 2018

Hello September

Hej,
Sobota.
Pierwszy dzień września.

Dzisiaj piszę znacznie szybciej, bo popołudniu idę na osiemnastkę z rodziny. Dlatego też wszystko związane ze sprzątaniem zrobiłam wczoraj, dzięki czemu dzisiejszy dzień mam wolny.

Skończyłam pierwszy sezon Dynasty.

Zaczęłam ten serial oglądać głównie dla Elizabeth Gillies, a potem strasznie polubiłam obsadę, wciągnęłam się w wydarzenia i to ciągłe zagmatwanie. A po ostatnim odcinku nadal mam ciarki. Na szczęście nowy sezon już na jesień, więc długo nie będę czekać.

No nic, idę na kawę, potem umyję włosy, posiedzę i może coś zrobię, później już tylko przygotuję się i mam nadzieję, że wrócimy późno i będzie serio fajnie.
grafika autumn, fall, and hello fall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.