9 września 2018

Back for a minute

Hej,
Niedziela.

Ostatni dzień tego tygodnia.
Za tydzień będę w zupełnie innym miejscu. Boję się, ale jednocześnie jestem strasznie podekscytowana.

Skończyłam drugi sezon Atypical.

Ten serial naprawdę mi się podoba i szczerze zastanawiałabym się czy nie jest czasem takim moim jednym z ulubionych. Nie zawiodłam się na nim, a jeszcze bardziej mnie zaciekawił i będę czekać na trzeci sezon kolejny rok.

Dzisiaj w sumie wstałam nawet dosyć szybko, zrobiłam coś tam przy obiedzie, a poza tym załatwiłam parę rzeczy związanych z dokumentami i innymi dosyć ważnymi rzeczami. Poza tym zrobiłam pierwsze zadania, coś się pouczyłam, a przynajmniej próbowałam, wyprasowałam wczorajsze pranie i zrobiłam fajną herbatę.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze trochę posiedzę, ale na pewno nie będę oglądać Oszukać przeznaczenie.
grafika book, coffee, and autumn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.