7 września 2018

I'm losing my mind just a little

Hej,
Piątek.

Cały ten tydzień był dosyć męczący, prawie codziennie kończyłam później z powodu spotkań czy to na staż czy też tak jak dziś byłam drugi raz w szkole z powodu dodatkowej kwalifikacji.

Dzisiaj wyszedł także drugi sezon serialu Netflixa: Atypical.
Aktualnie jestem na siódmym odcinku. Strasznie szybko się go ogląda. Tak jak to już kiedyś wspominałam nie myślałam, że taka tematyka mnie zainteresuje, a jednak dosyć dobrze się wkręciłam w ten serial. Liczę na to, że z czasem nie straci na poziomie.

Dopiero co wróciłam ze spaceru, zobaczyłam kolejny odcinek serialu tym razem nie z herbatą a z cydrem.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Nie planuję za długo siedzieć, bo jestem dosyć zmęczona. A jutro też będę miała co robić od samego rana. W tej chwili już tylko marzę o moim łóżku.
grafika girl, summer, and beach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.