27 lipca 2019

20.

Hej,
Sobota.

Oficjalnie mam dwadzieścia lat. Już po moich -nastu latach.

Wczoraj w klubie naprawdę było dobrze, ciepło i duszno, ale w pewnym sensie nie do zapomnienia.

Rok temu pisałam, że dużo będzie zależeć od danego roku, zwłaszcza co z moją przyszłością, szkołą, egzaminami, stażem za granicą. I dokładnie tak było, myślę że dużo się zmieniło i nadal będzie zmieniać. Przede wszystkim pozytywnie.

Na dzisiejszy dzień myślę, że każdy kolejny rok mojego życia będę uznawała za istotny i taki, który przyniesie mi nowe wspomnienia, znajomości, a przede wszystkim świadomość tego jak bardzo się rozwinęłam.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.