13 lipca 2019

You say that we’re just friends

Hej,
Sobota.

Dzisiaj przed południem razem ze znajomymi byłam złożyć dokumenty na studia. Cieszę się z mojego wyboru, mam nadzieję, że ukończę je z taką samą myślą. Może trochę się obawiam przyszłości, ale z drugiej strony przynajmniej mam już niektóre rzeczy pewne, takie fundamenty mojego życia.

Poza tym była to też sobota, dlatego tak jak zazwyczaj posprzątałam w domu, umyłam podłogi i naprawdę byłam zadowolona z tego, że jeszcze wczoraj poodkurzałam. A wieczorem zrobiłam ciasto i trochę posiedziałam z babcią przy piwie. Był to w stu procentach dobry dzień. I myślę, że na długo go zapamiętam pod wieloma względami.

Teraz już tylko umyję się i mogę iść spać, ale dopiero po odcinku Beverly Hills, 90210.
grafika beach, summer, and aesthetic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.