29 lipca 2019

You found the light in me that I couldn’t find

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Skończyłam siódmy sezon Orange is the New Black.

Jest to także ostatni sezon całego serialu. Kilka lat temu szalałam za tym serialem, później kiedy oglądałam go jak wychodził na bieżąco to lubiłam go. Z tego co pamiętam jeden sezon dosyć mnie zawiódł. Jednakże teraz uważam, że jest on naprawdę dobry, warty uwagi. W większości przypadków cieszę się z tego jak nakierowały się losy postaci, nie powiem wiele z nich jest mi szkoda w tym Tiffany, Caputo Red, Morello czy też Cindy. Z przemiany niektórych bohaterów jestem naprawdę dumna i tutaj zaznaczę rolę Natalie Figueroa. Jeśli ktoś zastanawia się czy go zaczynać, jak najbardziej polecam.

Przykro zakończyć mi moją historię z Lichfield, ale z drugiej strony jestem zadowolona z danego zakończenia i cieszę się, że nie ciągną tego serialu na siłę i tak jest już wystarczająco długi.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać. Był to kolejny dobry, słoneczny dzień.
Znalezione obrazy dla zapytania orange is the new black season 7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.